دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ ﻣﻨﻮﻁ ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺁﺩﻣ‌ﻬﺎ ﻧﮑﻦ ..
ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﻧﯿﺎﺑﯽ ﻭ ﻫﯿﭽ‌ﮑﺲ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮین ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺧﻄﺎﺏ ﻧﮑﻦ ...
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ، ﺁﺩﻣ‌ﻬﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﻄﺎﺏ ﺷﻮﻧﺪ ﺧﯿﺎﻻﺗﯽ می‌شوند ..
ﻫﻮﺍ ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻣﯿﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺟﻬﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ می‌برند ...
ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻨﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﻒ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﯽ‌ﮔﺬﺍﺭﯼ ..
ﺁﺩﻣ‌ﻬﺎ ﮐﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﻠﻘﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮﺕ می‌دهند . ﺁن ﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﯽ ﻭ ﯾﮏ ﺩﻭﮔﺎنگی ﺷﺨﺼﯿﺖ.
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﺘﺮین ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﻮﺩش ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺑﺎﺯﯼ ﺁﻟﺖ ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺷﻮﯼ
ﻣﮕﺬﺍﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍن ﺑﺎﺷﺪ ..
ﺑﺎ ﺩﻫﻦ ﮐﺠﯽ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺍﺕ،،ﺣﻔﻆ ﻇﺎﻫﺮ ﮐﻦ ..
ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺑﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﭘﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﭘﻨﺎﻩ ﻧﺒﺮ ،
ﻫﺮ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ، ﺭﻧﺠﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺳﺖ .
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩﻫﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ...
ﺩﺳﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺩﺭﺍﺯ ﻧﮑﻦ ،
ﺗﺎ ﻣﻨﺖ ﻫﯿﭻ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺑﯽ ﮐﺴﯽ ﺍﺕ ﻧﺒﺎﺷﺪ،
ﺟﻬﺎﻥ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﻣﺎﺩﺍﻣﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ ...!
سیمین بهبهانی




نظرات شما عزیزان:

الله دینی
ساعت16:26---7 دی 1393
وگرنه در صحنه می مانم اگر قرار باشه منم فست فودی بشم و روی بیارم به این شبکه های اشششتماعی که دیگه هیچی. خانم نویسنده شما هم لطف کن جوابات پاک نکن. میخوام عکس بگیرم بزنم به دیوار. خاطره میشه بخدا همش. از اونجا که منم مردادیم و دنبال بحث و جدل گاهی اوقات فلفل میپاشم شما که دیگه باید عادت کرده باشی. پس لطف کن و جوابتون دوباره با همون ادبیات قشنگ بنویس.
پاسخ:کدوم جوابو میفرمایید؟


الله دینی
ساعت16:21---7 دی 1393
خواهش میکنم خانم کریمیان. آخه من همیشه پاییز و اصلا دوست نداشتم خیلی منو اذیت میکنه.زمستونم که دیگه هیچی برای ما کم نذاشته. حسرت زمان میخورم . ای کاش زمان برمیگشت عقب خیلی کارایی که کردم از ترم یک انجام نمیدادم. و ای کاش... . شما هم جدی نگیرید من یه چیزی میگم کامنت میذارم ولی میخواستم یه چیزی همینطوری بگم دور همی بخندیم. دو تا شعر یادگرفته بودم . مونده بودم چطور بگم دیدم اینجوری خیلی احساساتی میشه.

karimian
ساعت19:05---6 دی 1393
سلام.... ولی خب به نظر من خیلی جمله هاش قشنگ بود مخصوصا اون قسمتش که هر تازه وارد از سر بی کسی به تو پناه میاره...
آقای اله دینی چی شده؟ کجا میرید... خب هرچند وقت یبار سر بزنید وقتی ک نمیگیره... این قرتی بازیا چیه دیگه آخه


الله دینی
ساعت12:29---6 دی 1393

یادم میاد ترم یک من یک خداحافظی از این کلبه عشق داشتم. خوب الانم میخوام دیگه با اجازه بزرگترها برم. فقط:
بعضیا گریه نمیکنن اما از چشماشون معلومه که اشکی به بزرگی سکوت گوشه چشمشون به کمین نشسته.و...
خدایا توی لیست آدمات نگاه بکن. اشتباه شده حتما اسم من ایوب نیستا! بهش گفتم نرو من دوست دارم گفت میرم منم دوستش دارم.انقدر دلمو شکستم که روزی هزاربار آرزوی مرگ میکنم.ارادتمند همگی الله دینی

 

 



ر . حق شناس
ساعت10:40---6 دی 1393
دو جمله ی آخرش قشنگ بود!

الله دینی
ساعت18:53---5 دی 1393

از نویسنده ها استدعا دارم پست هایی بذارن که به درد آدم بخوره. نه مثل این پست صد من یه غاز.

پاسخ:آقای الله دینی فال هفته هم به درد نمیخوره اونم نزارم به نظرتون؟!


مطلب قبلی که درباره پرستار بود چی؟


الله دینی
ساعت18:49---5 دی 1393
ههههه سیمین خانم هم بدبخت حتما شکست عشقی البته از نوع سوءتفاهمش خورده بوده که برای سرپوش گذاشتن به حقایق میخواسته یه جوری قضیه رو به نفع خودش تموم کنه.این است عادت بعضی انسان ها.
پاسخ:همش راجع به عشق نبود!به نظر من داره در مورد اینکه آدم روی پای خودش بایسته تا به بقیه نیاز پیدا نکنه حرف میزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 5 دی 1393برچسب:, ] [ 15:1 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی